22/2/08

Preparados, listos...

Xa. Comeza a carreira.

Onte pola noite, mentres a maior parte de nós, estudantes preocupados polo noso futuro, nos estabamos a emborrachar na Alameda, miles de persoas en toda España encolaban os valados das vilas e cidades con carteis que, por fin, poden pedir directamente o voto.

Todo este esforzo propagandístico ten como último obxectivo captar os votos indecisos, porque, sendo francos, aos que comezamos a campaña co voto decidido case nada nos pode facer cambiar de opinión. Porén, isto non lle resta peso ou importancia á orxía publicitaria que nos agarda, pois son os que non definiron aínda o seu voto os que decidirán quen nos vai gobernar. Unha coña, pero tampouco pretendo sacar este tema agora.

O que me ocupa nestes momentos é analizar un pouco os spots e posters que invaden as nosas televisións e as nosas rúas. Son todo un prodixio mercadotécnico.

Comezo polo que, para min, é o máis sosiño. Si, ZP, falo de ti. Tiñades que facer unha campaña para que non gañen os outros e vides e ides con isto...Quizais, o que máis me intriga é que despois dos perfectos carteis da precampaña, con frases optimistas que ademais puidemos ver en galego (inédito nunhas xerais) veñan cun “Vota con todas tus fuerzas” (espero levarme a sorpresa de velo en galego tamén) que, a priori, non me acaba de resultar convincente. Tampouco digo que sexa malo, e é posible que nuns días o vexa con outros ollos, pero de primeiras non me convence e resulta algo decepcionante comparados coas 13 frases que puidemos ver até agora. Espero que lles funcione e mobilicen ao seu electorado, pois salta a vista que esa é a intención do slogan.

Pasamos ao PP. “Con cabeza y corazón”. Seguindo a súa actividade política durante os últimos catro anos, podo entender que se vote ao PP co corazón. Pero coa cabeza non. Ademais, no seu lema ocúltannos o que realmente ofrecerán cando gañen. “Plagiar campañas. Con Rajoy es posible”. Xulgade vós mesmos.


Para rematar, paso aos que máis me interesan (si, para que negalo?).

O primeiro, IU. Despois dunha, canto menos, estraña precampaña (Supergaspi aínda me provoca malos soños), atopo o spot televisivo máis impactante de todos. Polo menos, a min, encantoume, aínda que teña ese toque cutre que caracteriza todas as campañas deste grupo. No relativo aos carteis, prefería o “Llamazar-es rojo y verde” ao “Llamazar-es + izquierda”, pero non está mal: ambos son directos e concisos.


Finalmente, que dicir do BNG? Dáme a risa, en serio. O “Contigo, Galiza decide” é impecable, e gustoume dende o momento en que o vin. Agora ben, menos mal que teño o voto clarísimo, porque con semellante anuncio dan ganas de votar a Rosa Díez.



Vale, non. O de Rosa Díez era broma, queda claro? Pero o anuncio é intragable.

No hay comentarios:

Seguidores